And don´t let everything go.

Sitter i skolan just nu. Lagom tråkigt. Väntar på Historia och Samhäll. Två lektioner men slutar ändå klockan 4.. :/ Seeegt! Tog en värd glass på Bosses med Malin på håltimmen förut! :) Marängswiisch och blåbär! Mjaaao så gott! Kan inte riktigt beskriva hur mycket den bruden betyder för mig! Jag har faktiskt tur som har henne. Vet riktigt vart jag skulle stå nu om det inte vore för henne! Bäst är ordet i alla fall! Sen var Malins håltimme slut och hon skulle upp och ha estetiskt val. Så jag gick och träffade Jojo! :) Blev en lunch på la stada! Me gusta mucho!


Kan göra lite reklam för en snart mycket väl känd mode blogg. ;). www.malinagne.blogg.se 
Jag diggar den stenhårt i alla fall! :)

Historia väntar!

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Maalin

haha

2008-04-15 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0