Breath in, breath out.

Usch, är så fruktansvärt äcklig uttråkad! Jag vill ju träffa folk. Inte sitta här hemma och uggla! Hatar det!
Väntar i alla fall på ett samtal ifrån M. Hon brukar vara bra på att pigga upp mig! Annars sket väl sig kvällen ganska totalt. Så sjukt onödigt att ens vänta på något som aldrig kommer ske. Blää, jag vill sitta i Trädgårdsföreningen och grilla, spela fotboll, prata och lyssna på musik med massor folk jag tycker om och efter det cykla hem till Malin och sova där! Yee, det var precis vad 9H gjorde för exakt ett år sen idag!


Funderar på att lägga upp min novell om Morfar imorgon! Men vet inte, de känns lite "divigt". Samtidigt som det vore kul att kanske få höra vad folk tycker om den. Det är nog de enda jag kan säga utan att skämmas att jag är ganska stolt över. Om man nu får säga så?!

image79

Ibland saknar jag bara det som var.
Nu visar du mig två sidor hela tiden.
Jag vet inte vart jag ska stå längre.
Kanske har jag inbillat mig ända från början...
Jag är nog noll.



/ Emma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0