Bullshit.

Usch, läste nyss BlondinBellas blogg vilket jag inte gjort på mer än en månad. Seriöst, hon är nog Sveriges mest självupptagna människa! Allt hon skriver om är hennes möten med metro, aftonblader, blaablaa och alla luncher med ceasar sallad. Finns överhuvudtaget inget vettigt alls i hennes blogg! Undrar om hennes vänner verkligen tycker om henne. Jag har svårt att tro det. Hon skriver bara för att bli rik och känd, de märks!
Däremot har jag börjat läsa Kenzas blogg och tycker faktiskt den är riktigt bra! För henne verkar det inte bara handla om att bli känd och rik. Dessutom verkar hon vara en gullig tjej till personligheten! Hon skriver mer intressanta saker om sig själv och hennes liv också. Plus att hennes hund är nog den sötaste jag någonsin sett!

Yee, undra när daaging.blogg.se slår ut i världen? ;) Haha, keep dreaming.

image76

/ Emma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0