Cookii friisch.

Nu är ett till Nationella gjort. Jag vet inte, men det gick nog inte så bra..:S Sen blev lektion efter lektion framflyttad eller inställd vilket ledde till att vi slutade 11! Helt nöjd med det. Blev stan där efter. Ovanliigt! Det är fasen jobbigt att gå i skolan inne i stan. Man fastnar alltid på stan när skolan är slut! Gick ett tag till Steves där M, satt och pluggade! :) Sen vidare till Maxi med mutti. Det är bra att vara med och handla ibland! Då kan man tillexempel köpa barn yougurtar som heter "Kiddius Busgott". Jag vet precis vem som kommer garva mest åt min töntighet nu! :P

Nu ska jag åka och kolla Kentys träning!

Kan tillägga att min kommentar till Ronja på träningen igår var ganska rolig. "Ronja, om inte du skulle se så bra ut skulle man kunna tro du var cp." Haha. :D Det är humor det!

image35



Pussiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0