Dare, dare..

Blev Landeryd och träna golf con Malin idag! Jag lovar, vi är golfens framtid! Träning varje vecka är det sagt!
Yee, right att vi gör det också? ;)
Veckan ser lite halv jobbig ut. Matte prov på fredag som måste gå bra! Sen Historia Semenarium och Italienska arbete inlämnat..:/ Jävla Folkunga! Hatar det verkligen just nu. Puuh, två månader kvar.. Sen är det frid och fröjd.
Plus att man är ledig onsdag, torsdag, fredag nästa vecka. Och veckan efter det är jag ledig tisdag, onsdag, torsdag, fredag eftersom jag drar till Paris! Kanske borde sluta klaga och bli lite mer postivit från och med nu...
Ye, min starka sida är inte att hålla vad jag lovar. Tex är jag taskig mot M. Misshandel varje dag. Förlåååt!
Men jag är sämst på att kramas, jag vågar helt enkelt inte..:P


image44



/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0