Don´t Drink And Drive!

En lektion idag! Började med att träffa Jojo vid 12 för att käka glass på Bosses och steka i sommar solen! :) Sen upp till Folkunga och hämta Malls för att åka ner till "stadens diamant" för att se Don´t Drink And Drive" film. Den var ganska hemsk faktiskt.. Vissa sa endel rörande saker och de visades endel otäcka bilder. Man inte förneka att man fick sig en jädra tankeställare. Fattar inte hur en människa kan sätta sig i en bil onykter och sen köra? Man borde själva fatta riskerna, även fast man är berusad. Helt sinnessjukt! Det är en sak jag absolut lovat mig själv att aldrig göra. Aldrig köra eller åka med en onykter. Det kan gå så förbannat illa. Det kan lika gärna vara du eller jag som råkar illa ut!
Sen var de diskussion på Folkis om filmen sen slutade vi runt tio över tre. :) Gick då till Bosses igen, denna gång med Malin. Vafasen, marängsviischen är ju oemotståndlig och hey, jag är ung. Vem orkar bryr sig om vad man äter varje dag? Inte jag i alla fall.

Ska plugga lite matte nu sen ut och springa! Ska springa till Malin och lämna en sak! Om jag springer hela vägen blir det i alla fall en sträcka på 6 km. (Fram och tillbaka.) Puuuh, kan hon inte bo lite närmre ibland..:P

image48

image49

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-22 @ 19:32:37
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Marie

Ja, att en människa kan utsätta andra människor för den faran är för mig obegripligt. Om d vill leka med ditt eget liv - fine - men lek inte med andras!

2008-04-22 @ 19:44:55
URL: http://www.metrobloggen.se/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0