Fredag.

Heej! :) Sjukt trött nu! Skolan dödar mig. Menmen, matteprovet gick ialla fall ganska bra sen. Hoppas på det bästa!
Sen flöt skoldagen på. Rugby på gympan vilket jag känner av nu. Knäckte till knät när ett psyko hoppade på mig. Så nu är det svullet och lila. Alltså, den jäveln, största besservissen jag någonsin mött på! Efter skolan satt jag på Möhrners med mamma och Siv. Lovisa kom dit också ett tag! Njöt i vårsolen med pepsi och öl. (Dock inte för mig.) Men, det var grymt skönt i alla fall!
Blir nog chill kväll idag. Är så grovt trött så jag nog kommer somna om jag lägger mig ner i sängen. Ajaj. Kanske borde vara lite effektiv och plugga historia också? Eller, de kommer aldrig bli av!

Imorgon, kolla dans uppvisning med Malin och Maria! :) Funderar på lite effektiv shopping innan också! ;)





Födelsedags linnet gled på idag!

/ Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0