He´s breath taking.

Yeye. Dagen funkade ganska okej sen. Ibland är man ganska glad över att man är 17 år och mogen.  Man har väl sina stunder! ;) Dagen flöt på med för det mesta förhör av Företags Ekonomi. Fattade noll . :S Både svenskan och engelskan blev inställd. Och jag som inte sovit inatt på grund av att vi skulle haft redovisning! Menmen, de var ganska skönt! Det är en väldigt stor skillnad på gymnasiet och högstadiet. Att om en lärare är sjuk ställs lektionen in. Förut fick man alltid vikarier! Men, de är ganska skönt! Gick på stan efter school och hittade ett blommigt linne! :)
Kom nyss in från solen där jag glassat sen fem. Dessvärre pluggat historia och matte samtidigt. Men med musik, fruktsallad och strålande sol var de ganska okej ändå!
Resten av kvällen ska jag spendera framför min lovely mattebok. Yeeeeey! Sen kom bror hem nyss så umgås lite med han också! :)

Jag har inget att göra så gör en lista! :) ´

Filmer jag aldrig tröttnar på:

  • Rent. Underbar film med finaste rösterna!
  • Stomp The Yard. Sjukt cool film med riktigt coola dansare och snyggaste killarna!
  • American History X. Rörande film som man fastnar vid direkt.
  • Hipp Hipp. Det finns inte så mycket att säga. Ingenting gör mig gladare än tex, Tiffany och Kajjan.
  • Så som i himmelen. Rösterna, scenerna. Jag får aldrig nog!
  • Yrrol. I särklass med "Hipp Hipp." Varje scen får mig att tjuta av skratt!
  • Toy Story. Kalla mig töntig, men gud så söt film!


 

image51

 
Yummie!


Nu ska jag ta en walk till Donken för en värd MacFlurry! ;)

/ Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0