Heartbeat.

Jag måste nästan berätta om min och Malins misslyckade kväll igår. Den var....sjuk! Började med att jag åkte till Malin. När jag kommit dit gick vi direkt till bussen. Eller vi sprang mer. Sen aa, åkte vi bussen till resecentrum där vi fick vänta på Ljungsbro bussen i en halvtimme. Sen kom vi till landet och gick mot festen med cirka 20 pers till. Kom dit och killen som hade festen vägrade verkligen släppa in oss. Så jag och Malin gick till en annan fest vi var bjudna på. Fast innan dess var vi tvugna att ta oss genom en skog, över en bro och gå vid vattnet. Lite lagom läskigt också! Kom till festen i alla fall, den var seg så vi började gå tillbaka. Bestämde oss för att vi fortfarande kunde rädda kvällen så vi ringde efter en taxi! Vuxen poäng, chiiica chiing! Taxin kom efter och tag och vi började fasen garva direkt när vi satte oss i den. Det var inte ens kul men paniken i Malins ögon när taxametern tickade hela tiden var så rolig. Och när taxametern stannat vid Malin stod den på 414:- Liite träligt men va fasen, vi orkade inte vänta på nästa buss! Började hur trötta som helst laga plättar. Och dom plättarna + grädde + hallonsylt + mjölk var så passande! Har aldrig uppskattat mat så mycket som då. :P Klockan var typ tio över 12 och vi var helt slut så vi gick och la oss och lyssnade och sjöng musik i Malins säng sen somnade redan runt 1. Brukar sluta med att vi somnar runt fyra annars.:P 414:- spänn på taxi slutade allting med i alla fall. Men, vi levde lyxlivet!

Släktkalas för mig, David, Jakob och Johannes idag! Fick pengar osv. Och min syssling Edvin är för söt!

Aaae, ska sova! :)


image16

/ Emma.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0