I need you boo!

Amen tjeniis! För er som undrar så var jag hos käftis igår. (Tandläkaren.) Kollade bara hål och sånt där. Kunde inte låta bli att fråga om de gick och göra något åt min framtand som sitter framför den andra. (Typ 1 mm framför men de stör mig.) Och hon sa nej. Eller tandställning var de för lite för men om kanske två månader skulle jag komma tillbaka så ska dom slipa bort det! :D Awiiii! Sen åkte jag och fick lite pengar till Paris av F&F. Resten av kvällen vet jag inte vad jag gjorde... jag borde pluggat mycket mer i alla fall! :/

Idag, helt okej skoldag faktiskt. Såg Pianisten på historian som handlar om Andra Världskriget. Grovt sorglig var den! Till och med så pöjkarna i klassen såg lite skärrade ut. ;) Sen efter school gick jag och klippte mig. Bara toppade men ändå skönt! Finns ju inget bättre än när någon håller på med håret.:O Och nu ska jag väl plugga. Borde börjat för länge sen men 532 svenska ord tills imorgon är tufft.. Prov på de är de ju imorgon. Yeeeey liksom!

Annars är det helg snart! SKÖNT! Blir antagligen fest med Malin på fredag sen släktkalas på söndag!

Men nu plugg innan träningen!


image10


Over and out!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0