In the club with Tommy Lee and Paris Hilton.

Amen back again! Folk som ens läser min lite halvt meningslösa blogg kan ju alltid kommentera med sitt namn.;)
Annars kollat Kentys träning nu. Sån förbannad beslutsångest om hur jag ska göra..:/ Visserligen har vi uppehåll i innebandyn i 4 veckor nu men sen drar det igång med tränignar fyra gånger i veckan. Och om jag börjar i fotboll blir det väl träning ja, varenda dag. Fast i och för sig. Jag har inte mycket till liv ändå? Eller ialla fall enligt vissa. Dator, tv var det va? Kuuul att höra!
Imorgon är det helg! Det blir niice. :) För någon slags hockey kväll imorgon sen middag med familjen hos Malin på lördag! Och ska passa på att gymma, kanske kanske spela golf med J, plugga och sola! Yeye, hälften av det kommer bli gjort känner jag...


/ E,


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-04-17 @ 21:47:45
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0