Keep dreamning and feeling.

Tränat nu. Det gick inte direkt great alltså! Kan skylla på att Carro och Ronja inte var där. Då blir det lätt tråkigt vilket lider till sämst spel.:P Kan vi skylla på i alla fall..Fick också reda på att cupen som skulle ha varit näst nästa helg blivit inställd. Istället blir det att döma små barn. 75:- per match. Och man dömer sex matcher så det blir alltså 450:- för några timmars dömmande. Klirr i kassan!

Annars har jag kommit på hur grymt svårt det är att säga till någon man verkligen tycker om hur mycket den betyder! Att ens säga "jag älskar dig" är ju verkligen jätte jobbigt att säga "live". Jag menar, msn och sms gills ju knappt. Dom enda jag sagt  "jag älskar dig" till live och verkligen menat de är nog mamma, pappa, morfar (även fast det var på hans begravning) men ändå och till Malin! Liksom, bara att få höra de gör ju en så jävla glad! Så varför inte säga det oftare? Aaae, jag ska bättra mig starkt på den fronten!

Imorgon är det school + tandläkaren..:/

image9

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0