Let´s get ready!

Ingen idé att jag drar någon ursäkt för jag inte skrivit. Jag har faktiskt inte haft lust helt enkelt. :) Eftersom jag inte skrivit sen i tisdags kommer det bli en summering. Och den kommer bli lång. Too bad!
I onsdags träffade jag Jojo efter skolan! Tanken var en premiär på Bosses men vädret höll inte. Så det blev en lång och pratsam fika på Chocolat! Sen gick vi på stan och letade studens slips! Killen blir stor och tar studenten i sommar. Inte alls avundssjuk på han, nejnej.. I torsdag for la familja till mormor och Gotland! Så jag blev helt enkelt ensam hela helgen. Malin ringde senare på kvällen och frågade om jag ville hänka till simhallen för att simma och bubbla och det säger man inte nej till! Sen gick de där med att sova ensam lite sisådär. Malin fick dessvärre lida för det med lite telefonsamtal. :) Fredag blev det tillslut att lite 9H folk kom hit. Innan dess bjöd jag min fruga, Malin på otrolig tre rätters!
Förrätt: Rostat bröd med skagenröra och riven lime över.
Huvudrätt: Potatishalvor med rosmarin och vitlök och till det lövbiff och beanisessås.
Efterrätt: Vanlij glass med frukt coctail och hackad Daim över.
Jag tror hon gillade det starkt! :) Senare framåt kvällen kom tillslut Dennis, Erik, Natalie, Emmelie, Lisen, Daniel, Maria, Martin, Adrian, Karin och Kajsa hit! (hoppas jag inte glömt någon.) Blev allmänt chill med massor prat, musik, kortspel och lite häng framför hockeyn! Kvällen var grymt rolig! Dessvärre slutade den ganska tidigt pga en liten incident men det spelade inte så stor roll eftersom det var så sjukt roligt innan dess! Alla åkte hem runt 12 och då kollade jag, Malin och Maria lite på tv. Sen följde vi Maria hemåt runt halv två. Sen åt jag och Malin värdaste kebab pizzan hemma hos mig. Sen somnade vi runt fyra. På lördag var det dags för dömning av små barn. Tjänade cirka 400:- på fem timmar. Hel nice det! På kvällen hade jag lite smått panik över att sova ensam igen.. Men räddaren i nöden, Malin sa att jag kunde sova där! Awiii. Cyklade dit runt 11. Då kollade vi på "En officer och en gentleman" men somnade sjukt tidigt för att vara oss.
Söndag bestod av allmänt slapphet osv. Fast på kvällen blev det Bosses + Steves med Dennis, Malin, Erik och Natalie! Det var ganska gött det! Helgen var i alla fall hel nice! Sjukt roligt att träffa alla igen!

School idag igen. Inte alls sådär askul faktiskt. Efter skolan blev det stan con parvel. Hittade en jack tröja på Gina Tricot. Vet inte alls om jag ska behålla den.. beslutsångest!

Förresten, jag tror ingen läser min blogg? Den är ganska jätte tråkig faktiskt! :)

image25


 


/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0