Loooove.<3

Malin Agné och Emma Daging.

sex skillnader mellan dig och mig

målinriktad vs slappis
mode intresserad vs inte en susning om mode.
gulligast vs inte gullig.
Douglas lover vs Douglas rädd.
ekonomisk  vs slösare.
träningsnarkoman vs tränar när jag behöver.

fem likheter

skrattar åt exakt samma saker!
Båda lyssnar på Rn&B.
Båda knarkar tuggummi.
Båda somnar av att bli kliad på ryggen.
Båda älskar MacDflurry med Daim och choklassås. (haha.)


vad hade Malin valt?

solsemester eller vintersemester? Blir lätt neger men samtidigt grym på skidor. Men ändå, just nu solsemester!
öl eller cider? cider, utan tvekan!
alkolist eller knarkare? Alkolist, javisst!
leggins eller jeans? Mest jeans men ofta leggings också!
myskväll eller fest? Allra helst fest. Men hon är mysmongo med faktiskt.

fem frågor om er

hur träffades ni första gången?
I sjuan. Eller då pratade vi inte. Så det räknas nog som nian snarare!

hur många år har ni varit bästa vänner?
Njaa, knappt ett år. :O

vad är ert starkaste minne tillsammans?
Oj, det finns en hel del. Alla promenader, Halmstad, promenaden i somras, taxi resan från ljungsbro osv.

vad brukar ni göra?
Se film, prata, skratta, gå på misslyckade fester bland annat.

är ni vänner om tio år?
Jag vill aldrig vara utan henne.<3


Kan ändå skriva av mig lite om bruden. Jag kan utan att ens behöva fundera säga att hon är den finaste människa jag någonsin träffat! Seriöst, det finns ingen så bra! Lyssnar alltid, ställer upp till 110 & och allting! Okej, vi har känt varandra sådär riktigt bra i typ, vad är det 1 år nu? Men ingen har någonsin ställt upp så mycket för mig! Jag vet inte hur många gånger hon gjort mig glad när jag varit sur eller ledsen. Hon är nog den enda vännen jag verkligen skulle kunna offra min värld för! Du är min bästa vän. Lämna mig aldrig! Jag älskar dig till tusen!

(Förresten, jag saknar när du kröp upp sådär sött.) ;)

image28

lycka
lycka
lycka
lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0