Lördag kväll.

Nice nice kväll igår. Min familj + Marias familj var på middag hos Agné. Vi tog det mest lugnt. Busringde till 08:or vilket var ganska komiskt. :P "Skojar du med mig eller har du bara så tjocka fingrar så du trycker på helt fel knappar?" Alltså, kaxig stockholmare där. Annars aaa, vi spelade omotiverad pingis, var ute och såg Stomp The Yard. Jag vill också kunna dansa så! Alla är ju ganska sjukt snygga också! Sen åkte la familja hem runt halv 3. :O Och just de, vi övade på Douglas med! Shit, jag är sjukt glad! Klappade honom, gick på toa utan att veta vart han var, stod och kollade på honom en meter ifrån och satt i samma rum när han sov! Det är verkligen framsteg för att vara mig! Tror faktiskt det kan bli som med Tonja bara jag får öva lite till! Det vore verkligen skönt!

(Förlåt för jag tappade humöret ett tag och var tråkigast. Jag känner mig taskig.)

Kanske ut till Landeryd och spela golf med Jojo och Malin snart! Måste bara tjata lite på Malin! :)

image41

image42

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: mallan

jaa, träna på bara ;)

2008-04-20 @ 20:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0