Lördag.

Häppåre! Somnade redan halv 12 igår. Fast det var faktiskt jätte skönt! Vaknade tyvärr klockan nio av att min "käre" bror dammsög hela övervåningen. :@ Och jag som behövde sova ut... Yeye, ska sätta igång och städa rummet snart. Sen plugga samhäll och historia. Jippi, vilken rolig dag! Är tänkt att jag ska åka och kolla på dansuppvisning sen med Malin och Maria. Vet dessvärre inte om det blir så eftersom pappa fyller 45 eller 46 idag. (?) Jag har faktiskt inte en aning om vilket av dom. :S Annars ikväll blir det nog bakis kväll med Jojo. Eller inte för mig, jag är ju inte bakis. ;) Men det är nog Jojo till 110%! ;)

but i'll wait for the day you will see
you can't say no to me

one more day is a life spent
that I would give anything
to be the one that tears of your wings

image75

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0