Panssisaar...

Måste skriva min frustation över alla förbannat tjuriga pensionärer! Eller kanske inte alla med massor är dom! Seriöst, vad är deras jävla problem? ALLTID när man ska gå på bussen ska dom knuffas och ge tjuriga blickar just för att dom ska komma först i kön. Och ALLTID kollar dom på en som man är någon hemsk tonåring som ska snatta eller slå dom när som helst. Aaae men, dom är lite väl tjuriga bara. Speciellt det där med bussen stör mig en hel del! Och när jag ändå är inne på buss frågan så stör jag mig på när folk lägger väskan på stolen bredvid? Jag menar då när bussen är full alltså. Så får man stå i bussen bara för dom vägrar lägga ner väskan även fast man stirrar på den.
Jepp, nu har min arghet taggat ner sig.


image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0