Poppin.

Fredag kväll som slutade med att jag satt barnvakt. Grannen kom förbi vid halv sex och bad mig sitta under tiden hon var på hockey. Well, jag behövde ju pengarna så visst. Det var ganska kul faktiskt. Insåg ganska fort att jag kommer skämma bort mina barn när jag blir vuxen. Det är ju såå svårt att säga nej åt sötaste ungen på 1 ½ år som vill ha glass och godis. :P Äsch, han höll sig glad i alla fall! Och mysigast var han när jag försökte få honom att sova. Låtsades sova och sprang efter mig så fort jag gick ut från rummet. :) Åkte till Karro vid tio för att se hockeyn med Karro, Natalie, Malin, Emma, Malin och Lovisa. Och ännu en gång förlorar LHC.. Snacka om att snubbla på mållinjen! :/ Well well, åkte hemåt sen vid 12. Niice kväll!


Always about you two. Better get used to it.

image37


/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0