Sometimes I just miss...

Back for an uppdatering. Blir kortis idag. Dels för det inte hänt ett skit och dels för att jag måste plugga vidare.
Jamen, skolan var typ sjukt tråkig idag? Herrejävlar vad segt det gick! Däremot gjorde Sofia italienskan liite rolig. Den brukar ju vara som ett sömnpiller men hon gjorde mig klarvaken faktiskt! Haha, fick fly ut från klassrummet för att våran lärare inte skulle komma på att vi skulle göra våran dialog idag! Asbra att vi inte ens skrivit den än. :)
Har annars varit totalt slut idag. Slummrade till på både svenskan och samhällen. Och vissa saker gör en bara ännu tröttare.. Min energi försvann totalt ett tag.

Annars saknar jag alla gamla vänner just nu! Nanna, Anna, Siri, Martina, Henrietta och det gänget!
Det händer liksom ingenting nytt just nu! Tiderna med dom var verkligen underbara! Middagarna, kvällarna, grillningarna. Fasen, jag saknar det massor!
Och jag saknar vänskapen med M. i somras. Då var den liksom totalt ny! Och jag har nog aldrig mått så bra!
Alla promenader i somras. Dom är ju liksom, ja, totalt oförglömliga!
Okejvisst, vi ses varenda dag. Och umgås typ varje helg! Men den vänskapen som vi hade i början, jag skulle nog inte ha något emot den just nu! Det var nytt, spännande och sjukt roligt! Vi gick i samma klass i två år utan att prata och när vi väl började prata och umgås så fick du mig att må så jävla bra! Du lyfte verkligen upp mig! Jag saknade dig jämnt och jag behövde träffa dig, varje dag. Okej, jag upptäcker fortfarande nya sidor hos dig varje dag. Det är nog ingen idé att sitta och babbla massa strunt här. Dels för hon inte läser min blogg, (tror jag.) och dels för att det verkligen inte går att beskriva våran vänskap som vi hade i somras! Fast, den vi har nu är med underbar!
Någon gång behöver man vara ifrån varandra. Olika klasser i tvåan gör nog susen!
Vill aldrig mista dig. Du är allt, det vet du!

Back to plugget.

image18

Kommentarer
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKING

1,2 miljoner människor beräknas falla offer för Human Trafficking, varje år.
De kidnappas, Misshandlas och tvingas in i prostitution, för att sedan Våldtas...
- Gång, på Gång, På Gång

Hjälp till att stoppa Human Trafficking Genom att sprida information om detta!

http://www.edu.nacka.se/Therese.berg/

2008-04-07 @ 19:18:47
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: *-*-*-

emma, inte för att krossa dina såkallade minnen som du önskar ha tillbaka?
men hur bra känner du egentligen mig och några av de namn du skrev upp att du sakna? du va ju aldrig med oss förutom när det var fest eller grillning, bäst var när du kunde skriva om det på bloggen?
tycker du är en rolig tjej, men det känns lite patetiskt att säga att du saknar oss när du inte ens hört av dig sen våren förra året? blir bara larvigt, vi skriver ju inte så precis.

2008-04-16 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0