Tisdag.

Yesyes, nu har jag varit ute och "sprungit". Mina ben var sega så gick istället powerwalk på hemvägen! Missade 10 minuter av Desperate Housewifes. :( Bästa programmet! Wellwell, fick dagens träning. Kan tillägga att jag cyklade dom 6 km till skolan med. 1,2 mil, yeeey! Men som sagt, lämnade ett "brev" till Malin. Jag lovar, nu tror hon nog jag är störd på riktigt! :P Kom på mig själv att tänka "tänk om det kommer en rattfyllerist" varje gång jag gick över vägen! Tankeställare as hell!
Min starka sida är kanske inte direkt att säga till mamma, pappa och brorsan tex hur värdelös jag vore utan dom! Jag lovar, skulle något hända dom skulle jag ta livet av mig direkt! Men såklart, vännerna är också viktiga!
Så, jag älskar er något sjukt mycket!

Pluggs imorgon och kanske ut till Landeryd och träna golf. :) We will see.

Förresten, ska kanske färga mitt hår blont igen nästa onsdag. Jag har beslutsångeeeest! Behöver verkligen folks åsikter här nu.:P




image50

From this till blont?
Vad säger ni?



/ E.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0