Tonight.

Värt med innebandy möte hela kvällen. Kom inte fram till så mycket. Träna fyra gånger i veckan och slås ihop med KFUM och börja heta FC KFUM Linköping (?) Yeee, snyggt. Vet inte hur det ska funka med 50 pers inom ett damlag. Yeye, det löser sig. Känner peppen inför att kanske börja i fotboll igen! Då kan man lugnt säga att jag och frugan, Malin kommer ses 24/7. :O Menmen, vi får se lite efter imorgon!

Måste tillägga att jag och Malin gick till bosses IGEN efter skolan. Värt att lägga ner 70 spänn på glass! :D
Men Marängswiisch, jag lovar. Jag kommer drömma om Bosses glass inatt!


(Tidsfördriv innan Desperete Housewifes)

hur tidigt stiger du upp? Halv 7
vilka hatar du? måste nog säga fjortis skabben.
när va du riktigt full senast? Oj, riktigt riktigt var nog nollningen / festen på lovet.
vem är sötast just nu? Lalala...
vad ska du göra på fredag? Myskväll eller vad det var.
blir du ofta kär? Inte kär,.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU...
gråtit? Yes.
saknat ngn? Preciis.
skrikit? Japp.
skrattat? Klart!
pussat ngn? Niix.
hållit i handen? Aaae, inte det heller.
kramat ngn? Ja!
haft sex? Nepps.

du har varit uppe i eifeltornet? Nej, men om 2 veckor har jag! :)
du har en hemlighet som ingen vet? I have.
du tycker om barn? Dom är sötisar.

image27

Stenhård minnen!


/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0