Våååååår!

Skriva varje dag var de sagt? yeee, right emma. Jag har redan misslyckats. Men kan helt ärligt säga att jag inte haft tid / ork eller lust att skriva faktiskt. Det som hänt sen jag senast skrev är bland annat att världens bästa Malin har kommit hem! Var mycket uppiggande att vakna på söndag morgon och se att man har ett sms från Malin där det står: "Jag är i Sverige nu, tjalalalala." Snacka om att jag blev gladast! Bruden hade ju befunnit sig i Italien bland backarna ett tag. Åkte på eftermiddagen och solade på mammas jobb. Blev en halvtimme vilket kanske inte var great. Lite skållad råtta över det hela några timmar senare.. ajaj. Sen på kvällen blev det fika inne i stan med Malin, Maria och Karro! Blev lite överglad av det faktiskt.

Igår var de bara att jobba skolan igen. Fast helt ärligt så var det inte sådär jätte jobbigt att gå dit. Efter school var det bara att plugga , plugga, plugga. Läsa världens sämsta engelska bok och 530 svenska ord. Lagom kul också. Gav vid åtta upp med pluggandet och stack hem till Jojo och lämnade cykeln jag lånat och pratade allmänt om hur gött han hade haft det på Teneriffa! Inte alls avundssjuk heller... Orkade inte åka hem och ta tag i pluggandet utan gick istället efter det hem till Malin. Blev att hon följde mig en bit hem. Men hon orkade nog inte heller plugga så vi satte oss vid en rondell och pratade i runt en timme. Det var förbannat kallt men grymt skönt att man kan prata om nästan , nästan allt med henne! Det uppskattas verkligen!

Idag var det första april. Blev i alla fall totalt avlurad av våran historia lärare om att vi skulle ha läxförhör. Skapligt skraja blev vi! Och sen lyckades jag lura mamma om att jag ramlat och slagit mig på knä och börjat blöda. Haha, hon bara rusade ner för trappen. Höhö!

Men nu är de träning på G! :D
image7


Kramis bilden!

/ Emma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0