Woke up this morning,

Heelg! Så underbart skönt alltså! Det finns nog inget skönare än helgen faktiskt. Gårdagen spenderades hemma. Det var faktiskt riktigt uppvilande. Pappa och jag åkte och käkade ute sen hem och bara kolla på tv. Favorit programmet "Så ska det låta" var ju! Det är ju värsta kärring programmet men fasen var kul det är!
Tvungen att städa hela förbannade huset idag. Och jag fick bevis, jag suger på att städa. Fick göra om allting eftersom jag missat varenda dammtuss. Kul också. Men moppe nörden kom och underhöll mig ett tag!
Har nyss stressat som en jävla iddi för att hinna med en buss till Ljungsbro men sen bestämde vi att ta en senare buss. Så ikväll blir det fest ute på vischan med Malin, Danni osv. Niiice. Sen sov hos Malin!

Släktkalas igår. Peppt också. Yee, right. Fetto Edvin kommer i alla fall. Sötungen!

image13

Sötaste sysslingen, Edvin!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0