Bosses Glassbar .

Sista dagen på lovet idag. Illa , illa , illa . Känner fortfarande att jag inte hunnit bli klar med min uppladdning tills sista spurten i skolan. Tvåan sägs ju vara värst så hoppas trean blir frid och fröjd! Då har man något att längta efter i alla fall. Idag har jag i alla fall umgåtts med MallanBrallan. Vi tog oss ner till stan för en liten runda bland affärerna och en premiärglass på Bosses. Alltid lika gott! Dom har höjt priset däremot..Inte lika nice! Men vi hade det mysigt!

Sitter just nu och funderar på om vi har någonting stort efter lovet. Känns som jag glömt någonting. Någon jobbig redovisning, något prov eller så. Det stör ihjäl mig men jag kan inte komma på vad! Det får bli ett senare problem .



Pusss !

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-12 @ 19:35:49
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0