Tisdag .

Underbart med skolan idag! (Tänk positivt, tänk positivt, tänk positivt.) Aemen, vad har man för val annat än att bita ihop dom 58 dagarna som är kvar nu? Inte mycket val alls? Naej, just det.

Gick till bilskolan när dagen hade lidit mot sitt slut och bokade in alla tio lektioner jag (läs pappa och mamma,) köpt. Den sista lektionen är den 2 juni. Och efter det finns inget annat än uppkörning, teori och körkort! Jag tänker ha det tills sommar. Det kan gå! Eller rättare sagt jag SKA klara det. Då ni tjejer, då ska vi steka i sommar! Jag och Malin har redan planerat en liten tripp till Skara sommarland. ;)  Mmhm, underbart! Packe tog körkort idag också, grattis till honom! Jag har tvingat honom komma förbi ikväll och ta en liten tripp med några i klassen. Får se hur det blir med den saken !

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0