Fredag .

Jag håller på att byte blogg, det är därför det är snålt med uppdateringar. Men den adressen får ni veta när jag är helt klar med bloggen! Blev som sagt Box fast med Mallan igår. Älskar boxpasset alltså. Man är ju totalt död efteråt! Inte en muskel känns levande i hela kroppen. Däremot har jag hemsk träningsvärk idag. Cykling på sammanlagt 2,2 mil + löpbandet + box verkar ha gjort sitt i alla fall !
Inställda lektioner hit och dit idag. Tycker Folkunga är fantastiskt duktiga på att ställa in lektioner utan att man vet om det. Inte så kul att komma till skolan och få veta att lektionen är inställd när man kunde fått sova några extratimmar. Ae, smssystem tycker jag det borde finnas !

Just nu sitter jag och skriver på mitt och Oskars projektarbete. Stress , stress , stress . Idéskissen ska vara klar om en vecka och vi har precis bestämt vilket ämne vi ska ha. Fattar inte hur vi ska hinna klart alltså..Bäst jag fortsätter !

Pusss !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, projektarbete alltså. förjävligt ;)

2009-04-17 @ 16:46:14
URL: http://sofiaulvan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0