Onsdag .

Kass uppdatering idag, I know. Men har inte riktigt haft tid. Åkte till Ikano direkt efter skolan och letade "krogenskor" med mamma. Hittade tillslut ett par pumps som jag tror blir kalas! Lägger upp bild på det imorgon. Annars har jag och mamma varit ute och gått en timme precis. Riktigt skönt var det! Härligt att det går att cykla till skolan nu med! Det har ju dock sina negativa sidor. Men med risk för att folk kommer tro jag är dum i huvudet väljer jag att hålla det för mig själv, höjö. ;)

Imorgon blir det hårdträning med Karro. Ska komma igång och träna efter mitt uppehåll pga förkylningen. Men imorgon väljer jag helt enkelt i att strejka mot den här långdragna förkylningen och istället ge mig på både boxpasset och träning på maskinerna. En liten solning tänker jag nog klämma in med ! ;)

Pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0