Desperate Houswifes .

Jag har precis läst ut tredje boken av Twilightserien. 527 sidor bara , poff! Vad ska jag göra nu? Måste gå och köpa den sista boken imorgon. Pissigt att dom är så dyra bara. Dessutom har jag hunnit plugga en hel del körkortsteori. Faktiskt inte så jobbigt alls. Lika bra att ta lite varje dag nu. Förresten , märker ni hur peppad jag är på det här med körlektioner och hela köret? Can't wait! In your face till alla ni som sagt att jag aldrig kommer igång med det . ;) Nu väntar två timmars njutning utav Desperate Housewifes. Dubbelavsnitt. Kan ju knappt bli bättre, eller hur? Eller jo. För det ligger en chokladboll där nere i kylen och väntar på mig. Däremot lockar vindruvorna nästan mer just nu.



Pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0