Fredag.

Gick upp "tidigt" imorse för att spela golf. Misstag, misstag, misstag! Missade att sova ut och gick istället på golfbanan och spelade skit golf. Bokstavligen skit golf. Gick patetiskt dåligt. Så aldig mer golf! Pfft, snobb sport. :P Ska börja packa ihop allting nu. En hel del som ska med alltså..För imorgon kommer jag ju hem igen! Finally känner jag just nu! Efter fem veckor blir det skönt att sova i sin egna säng! Ikväll kommer kusinerna hit på middag..Yee, så äre. Men ska nog antagligen spendera min kväll med Oskar istället. Det låter lite bättre alltså.

Gotta go! Pusss.

Kommentarer
Postat av: jag

haha, bara två särskrivningsfel idag!



skit golf - skitgolf

snobb sport - snobbsport



:D

2008-08-08 @ 18:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0