Fredag.

Hallo alla glada! Var som sagt hos psykologen idag. Det gick bra förutom att han var lite tanig. :P Men vi pratade igenom och kom fram till att vi ska öva på en hund. Rättare sagt nästa vecka. Hos Malin, ja, med Malins hund. Ska gå stegvis framåt..Hoppas det går bra i alla fall! Ska verkligen försöka tvinga mig själv göra det som vi bestämt! Det kommer nog gå bra!! (Gäller att tänka positivt.) Uppskattar enormt mycket att du ställer upp, Malin! Efter school gick jag på stan med Malin och Danni. Köpte bara ett skärp. :) Träffade på lill kusinen med. Aaaaevars, hon börjar bli en stor flicka nu! ;) Dock lite smått kaxig med kommentaren, men, jag lever fortfarande. ;) Efter stan trampade vi hemåt mot Malin. Låg och lyssnade på The Voice och tog det allmänt chill. Så som det ska va alltså. ;)

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske till stan och kolla dom små nollorna med Karro och hennes friends. Men samtidigt känner jag inte för det. Huum, vet inte vad jag känner för just nu alltså. Kanske för ingenting. :O Aaa, ni fattar mitt ilandsproblem. ;) Känner mig överpepp just idag. Underbart ju!



Miss this.<3

Pusss!

Kommentarer
Postat av: daaaaaaaaanni

dagens bästa kommentar allså! haha! ;D

2008-08-22 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0