Gästbloggare: Karro!

Natalie har gjort det, Malin har gjort det, nu är det min tur! Med en lätt huvudvärk på grund av emmas nedtryckningar har jag tagit på mig rollen att gästblogga idag. Har alltså spenderat denna kväll med Gåsarna som dom kallas. Ett smeknamn som myntades någon gång för länge sen. En fika på Steves och en sån lång tid i filmaffären att vi blev utkaste, så mycket senare sitter vi här och ska nu titta på filmen switch, nån snowboard film för ungdmoar som malin valde. Det hänger på henne att den är bra nu! Haha!

Gåsarna är ivriga att äta sitt godis och se filmen nu, sedan följer troligen en natt full med tjejsnack, det allra smaskigaste och bästa ur våra liv för tillfället (nu låter vi som tjejerna i GG, Gossip Girl). Vi brukar inte somna så tidigt, frammåt femtiden satsar jag på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0