Knäpp yaaaao.

Ruuuuuligt också. Haha, fan. Hatar att jag alltid blir så lätt uttråkad. Måste vara något fel alltså..:S Får börja ta tag i mitt liv snart. Börja träna för det första! Fan, känns som jag rullar fram snart..Börjar få liiite smått panik alltså. Synd att min tränare är så jävla taskig så jag inte ens orkar testa med nya laget. Eller aaa, mitt fel att jag suger på det annars, men skit samma. Imorgon har vi någon mentorsdag med treorna och ettorna. Aaaow, överraskning på vad vi skulle göra tydligen. Spännande minsann..;)

Värsta vad alla är happy just nu då? Speciellt såna man minst anade..Typ hum hum. Nämner inga namn. Aaae, ibland känner man sig för misslyckad alltså..:P Haaaaaaaaaa, skit i de här inlägget. Har någon tillfällig störning. :P

Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0