Kvällen.

Halloo! Ska bara säga lite snabbt att i det här inlägget ska jag inte ha ett enda särstavningsfel. Mest för att irritationen över mina små fel bubblar lite inom vissa läsare.. Så, kom nästan precis hem. Hade inte direkt något för mig så åkte och kollade på Mallsis träning. :P Sportbruden asså ;) Ungen sprang och gjorde kanoner in i mål minsann. ;) Efter hennes träning stod vi hum, menar Malin, och härmade olika djur i fyrtio minuter. Haha, bra att man lyckas fördriva tiden varenda gång alltså..:P Haha, ja som sagt, ibland börjar man ju undra. :P Naaejvars, skoja. ;) Nu sitter jag här och väntat på Sex and the city (såklart!) Hoppas jag inte sett dom här avsnitten..De har jag gjort dom senaste tre kvällarna. :P Imorgon slutar vi ett, wihuuuu! Då blir det stan. Känner för att köpa kläder!! :O H&M skickade hem rabatter igår. Men dom råkade skicka två åt mig så nu har jag två rabatt checkar! :D Hum, undra om jag hittar något där..



Pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0