Lördag.

Dålig uppdatering, I know. Blev fika på Barista efter skolan igår med Karro, Malin och Natiz. Sen gick jag och Malin en runda på staden. Köpte en tjocktröja ifrån Carlings tillslut! :) Åkte in till stan på kvällen för att träffa tjejerna + Dennis, Martin osv. Kvällen behöver jag inte ens berätta om. Totalt misslyckad verkligen. Eller stundtals var det ju kul men, jävlar, inte igen alltså..Nu i efterhand kan man bara skratta åt de..Stört i alla fall..Efter en sån kväll vill man bara gå på en riktig jävla pang fest och ha riktigt jävla roligt! Det får bli´t!

Ska sätta mig och plugga snart..Kul jul! ;) Sen måste jag städa, puuh! Och övningsköra ska jag också göra! Ikväll blir det antingen träffa Jojo eller gå på fest med Carro. We´ll see!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0