Lördag.

Karro och jag bestämde oss för att kolla in nollningen igår kväll. Det var folk, folk, folk där! Och vilka flaschbacks man fick till våran nollning! När vi lekte alla lekar i trädgården, skrek oss hesa på väg in till stan och sen hade sjukt kul nere vid Stångebro. Ååh, jag vill också nollas! Fattar inte riktigt varför vissa skolor väljer att ta bort nollning. Okej, de är väl då alla har sin första alkoholdebut men om man bortser ifrån de så finns det faktiskt inget negativt med nollning. Aja, Folkunga har ju kvar sin. Och förhoppningsvis nästa år också, när de är våran tur att nolla! Ojojoj, hur ska det gå..;) Annars vaknade jag ganska nyss. Eller naej, det var ett tag sen nu. Sitter och kollar på Scrubs men nu ska jag neråt och äta frullissss. Ikväll blir det nog babysitting med Malin. Åt Malin också kanske. :O Hööhöö..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0