Måndag.

Myysig dag igår! Mallsi kom hit på dagen. Och ja, vad gjorde vi egentligen? :P Kärring sysslor! Haha, då måste vi varit söta. Härligt att träffa henne igen i alla fall! :) På kvällen pyste vi till Karro för att fika. Ingen lång fikning där inte innan vi bestämde oss för film. Det tog dig.. VI blev bokstavligen utkastade till slut. :P Aaaow, så såg vi snowboard film med för snygga killar! Sen låg vi helt enkelt och pratade till klockan fem på morgonen. Tjejsnack, vad annars? Puuh, blev bara fyra timmars sömn innan jag skulle till frissan. Och när jag kom tillbaka efter klippningen låg gullpuckona fortfarande och sov! Haha, seeeeeegast! :P Inte mycket liv i någon av dom. :P Aja, vi kom upp tillslut och åt, faktiskt, lyx frukost! ;)

Nu sitter jag här och aa..gör inte mycket alls. Funderar på att sova lite. :P Eller fråga mamma om övningskörning, well see. Ikväll blir det i alla fall utebion med Malin, Natalie, Karro och Malin! :) Mysmys! Ren känsla att jag kanske somnar, yes? ;)

Miss you.<3



Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara två den här gången! (;



kärring sysslor - kärringsysslor

lyx frukost - lyxfrukost



:D

2008-08-11 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0