Måndag.

Puuh, då har jag kommit hem. Känns som en lång dag. En busy dag för att vara mig alltså. Fast, älskar såna här dagar totalt verkligen! Gick på stan efter skolan..Köpte en tjocktröja och en t-shirt på Monki. Fast tjocktröjan ska jag lämna tillbaka. Ärligt, vad tänkte jag på? Sjukt ful var den. :P Cyklade till träningen för att kolla lite och ha ett snack med tränaren. Fick allting förklarat för mig så nu känns det bra! Förstår inte hur jag ens kunde tänka tanken att sluta. Jag älskar ju innebandy! Jag älskar känslan av träning och allting. Har nog aldrig gillat en sport så mycket. Så nu ska jag sluta fundera och börja träna på torsdag igen! Vi kommer ändå träna med D2 laget så det löser sig! Efter träningen cyklade jag ner till stan igen för att möta Jojo. Tog en fika på Mokka och hade prat om typ allt mellan himmel och jord. :) Mysigt! Verkligen jättelätt att prata med honom. Det är det som är så skönt! :) Nu ska jag krypa ner i sängen för att se på Tv eller kanske tillochmed sova.. Kanske borde testa på att somna innan halv ett..

Imorgon är en ny dag. No idea hur schemat och de ser ut..Men de fixar sig!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0