Måndag.

Jobbat fram tills nu.. Tror jag ska gå och sova lite, heeelt slut! Väldigt lite folk idag. Kan ha varit för de totalt spöregnat ute hela dagen! Sen är det ju Medeltidsveckan inne i Visby så alla är väl där inne. Kom in en Stockholmstjej imorse i runt 25-årsåldern. Hon hade Loui vuitton väska, loui vuitton skor, Filippa K shorts, Marco Polo skjorta och en mobil som var knallrosa. Tror faktiskt det var en Prada mobil? Lagom snobbig såg hon ut i alla fall. Och dryg var hon med. Hån skrattade och frågade "alltså, har ni inga andra muggar än plast här eller?" Jävla blond också. Puuh, såna har jag liite svårt för. Nu är jag ledig fram tills torsdag i alla fall. :)

Juste, kvällen igår spenderades ju med Nora. Väldigt härligt att träffa henne efter ett helt år! Vi satt och pratade massor sen kom David och trängde sig på för att se tv. Han vägrade se "Stomp The Yord" men aaa, vi såg Yrrol så det va nice det med. Sen följde jag Nora hem. Herrejävlar, vi såg ingenting alltså. Totalt bäcksvart. Fy vad rädda vi var! :P



Nora. :)


Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0