Onsdag.

Hallo! Varit på stan med Malin idag. Strosade runt men köpte ingen speciellt.. Ska hålla i pengarna nu! :P Dessvärre slutade stan rundan bittert efter Malins "olycka i Sydöstra Asien." Det var illa...Aj aj aj! Att hon aldrig växer upp alltså! ;)

Annars har jag precis kollat igenom nya schemat för dom första tre veckorna. Jag vill dö. Börjar 8.10 varenda dag och slutar runt 15 eller 16 varje dag.. På fredagar halv fem! ( I alla fall om jag fattat rätt. ) Bluhäää! Det blir lååånga dagar! Känner på mig att det här året kommer bli slitigt..riktigt jävla slitigt! Dom jag pratat med säger att man knappt överlever av plugg. Gudars, hur ska det gå? Men, jag har mitt slut mål i alla fall! VG i alla ämnen! :P Helst mer också. :P Ska bli en nörd det här året! Nu kommer jag inte kunna flamsa med Malin på lektionerna. :( Seriöst, fattar inte hur jag ska palla långa skol dagar utan henne? Lyst upp varje dag! Men äsch, nu får hon lysa upp i korridorerna istället! :) Hoppas jag kommer i B klassen som jag ställt in mig på nu..Syon sa ju att det inte var helt säkert att jag kom i den. Aja, det löser sig. :P Nu kommer ju nya små ettor också. Har faktiskt all rätt att kalla dom små! ;) Ingen nolla längre, wuhoo! Kommer ihåg dagen innan vi börja ettan. Jag, Malin och Maria var ute och gick på kvällen och pratade igenom vad vi skulle ha på oss, vara i sättet, allting! Jävlar vad nervösa vi var! Fullt förstårligt kanske..Och i år blir det ingen nollning. Verkligen roligas i ettan! Sen har det varit jaa...pluggit värre. :P

Nu snackar jag mest skit.:S

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0