Onsdag.

Ursäkta mina särskrivningsfel igår. :P Aldrig varit min starkaste sida det där.:P Dagen har spenderats inne i Visby. Fullt med ehm, minst sagt lite annorlunda människor. Själv fattar man ju inte det roliga i det hela att klä sig som man gjorde på Medeltiden. Aja, det är väl deras intressen antagligen. Men det var lite häftigt faktiskt. Dom spelade, jongerlade osv. Var nere vid "medeltidstorget" där dom hade fullt med saker som sålde. Sötaste var när små barn spran omkring i små medeltidskläder. Faktiskt första gången jag sett hela tillställningen så det var ju faktiskt intressant! Tog massa bilder men dom läggs nog ut på Facebook istället! Ikväll har jag varit ute och cyklat lite. Fick se Stångas träsk osv. Trevligt värre. :)

Imorgon är det jobb som gäller. Mellan tio och fyra. :) Sen ska vi förhoppningsvis ut till Kerstin och Christer. Älskade bästa 'extra morföräldrarna'. Dom är för bra!!

Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0