Segis.

Segat lagom hela dagen. Faktiskt vääääldigt skönt alltså! :P I stort sett de enda jag gjort är att skriva på ledighetsansökan. Då fattar ni hur lite jag gjort. ;)  Taggar ju inför skolveckan. Tror det kan behövas alltså. Men, min klass är överförväntan så det känns inte det minsta jobbigt att gå dit! Mer roligt faktiskt. Haha, okej, de där lät extremt nördigt!! Väntar på mat nu sen ska jag in till stan och träffa Karro. Vi ska gå och köpa godis på världens största godisutbud, nämligen Tempo / Nära dig. Sen ska vi tjoooocka! :D Imorgon börjar mitt nya liv. Ska sluta äta godis och börja träna i veckan. (Om jag kan bli helt frisk förstås.)

Seeeya! Pusss

Kommentarer
Postat av: karolina

myskväll vid ån, bring the kamera ;P

2008-08-24 @ 18:12:41
URL: http://darliiing.blogspot.com
Postat av: karolina

myskväll vid ån, bring the kamera ;P

2008-08-24 @ 18:12:59
URL: http://darliiing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0