Söndag,

Jobbat dårå.  Chefen / kocken frågade om jag ville jobba nästa sommar också. Men då vill han att jag kommer direkt när skolan är slut och stannar ända tills skolan börjar. Alltså i två månader..Oj, jag vet inte om jag vill det alltså.. Ska försöka söka jobb på restaurang hemma eller i Visby tills nästa sommar.. Sen sa han att om jag har någon kompis som vill jobba där nästa sommar så vore det jättebra. Haha, så det finns ledigt sommarjobb där nästa sommar får såna som är intresserade. ;) Fick äntligen prata med världens bästa igår! Hon fick höra mitt tjat om aaa,. Stackaren! :P Hon är bra att prata med ibland. :) Eller aaa, alltid bra att prata med. :P Underbart att ha en vän som lyssnar och ställer upp! Såna ska man vara rädda om!

Ska träffa Nora ikväll. :) Får se vad vi hittar på.. Golf kanske det blir. :)

Förresten har jag världens sämsta låt på huvet och har haft det hela dagen.. "Bakar Bengtsson är död, " lalala, kommer inte ihåg mer. Det är de som är irriterande. :P

Pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0