Söndag.

Barnvakt igår då..Tyckte vi skötte det där ganska galant alltså. Tog varsitt barn, en bok och en säng. Tio minuter senare satt vi och njöt framför en 50 tums plasma TV i världens skönaste soffa. Haha, ni fattar vinkeln. Vårat mål var väl nästan att få dom små att slumra. Dock en halvtimme senare sov en av oss och några få minuter senare den andra. Men vad fasen, det tar ju på krafterna att vara barnvakt ju! :O Aja, vi skötte barnvakteriet strålande i alla fall! :D Vaknade precis nu. Första gången på månader jag vaknar vid 12. Skööönt! Sitter och kollar på mitt schema nu och fasar lite smått över hur jobbig den här veckan ser ut..Men, det är lika bra att vänja sig. Trots allt har man ju några dagar kvar! Haha, great!!

Ska kanske ta mig inåt mot stan idag. Om jag orkar..:P Annars göra Historia läxa. Ärligt, jag ska bli pluggis!!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0