Söndag.

Nu är jag hemma igen. :) Och internet funkar! ;) Båtresan gick ovanligt fort igår. Kan ha varit för jag såg Stomp The Yard på laptopen. :P Bästa filmen!! Kändes ovanligt konstigt att komma hem igår. Allting kändes så jädra stort mot huset på Gotland. Och min säng! Gaaah, vad skönt att sova där igen! :P Aaae, jag är inte normal.. Vaknade ovanligt tidigt för att vara mig. Var uppe redan vid nio. :P Tror det är för att jag gått upp den tiden varenda dag i fem veckor nu. Gick ut och tog en powerwalk på en timme. Jädrar vad skönt det var! Nu ska jag städa och lite så. Och ikväll träffa Malin! :) Det blir mer än niiiice!

Har precis gjort en The Voice spel lista. Man måste ju kunna alla låtarna på lördag. ;) Kommer bli sjukt kul!

Pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0