Till jobbarna. ;)

Karro sitter på jobbet och är uttråkad och tycker jag ska skriva ett inlägg. Jobbigt värre att jag inte har något att skriva om. :P Tror den andra tönten, Malin också sitter och jobbar? Varför ska jag ens skriva, ni ska ju sitta och sälja och inte läsa bloggar!! :P "Hej, det här är Karro från Tele2. Stämmer de att du har en fast telefon och ringer för 189 kronor i månaden? Det är såhär att jag kan sänka den kostnaden till 176 kronor." Bara för de skrev jag säkert totalt fel men det är nånting sånt där ni ringer och säger va? :P Aaaemen, tänker på er gullungar som sitter och ringer massa tjuriga människor medans jag ligger i min mysiga säng och.....äter host medicin. Haha, lite synd är de allt. Men äsch, ingen som dött av lite förkylning. Bara bryta ihop och komma igen som min käre far alltid säger. Låter ju ehm, uppiggande. ;) Haha, känner hur de här inlägget går mer och mer åt ett tråkigt håll. Jag är inge vidare på att skriva på begäran och inte annars heller för den delen. :P Känner på mig att jag klarade mig utan särskrivningsfel i det här inlägget. :D Om inte tycker jag du, Malin skriver felen. Är de dåligt att man inte kan särskrivning när man ska börja tvåan? Kan vara gräns fall på det faktiskt. Där såg jag ett fel (tror jag) Gränsfall sitter ihop va? :D Pinsamt värre om jag har fel.. Men som sagt, har jag fel så skriv felen Malin. Haha.. Aaae, nu ska jag sova eller något. Hoppas mina två små töntar läser de här nu! :O Kom igeeen, bara två och en halvtimme kvar. ;) Egentligen är dom inte töntiga alls, (som jag alltid skriver att dom är.) Egentligen är dom ganska coola! Och framför allt snygga! :D




Pusss på våran trio.<3

Kommentarer
Postat av: Mallan

haha, det var faktiskt väldigt roande! Jag somnar här.. och ja, det sitter ihop, hahah. Och ja, det är liite dåligt att man inte kan särskrivning i tvåan.. men jag gillar dig ändå!! PUSS! <3

2008-08-18 @ 17:43:03
Postat av: Anonym

haha. det däär var uppigande :D nu sitter vi båda o smaskar på naturgodis, haha.. Puss<3

2008-08-18 @ 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0