Tisdag.

Regnat idag med. Eller de spö regnar fortfarande. Sjukt tråkigt! Jag, mamma, Sara och mormor begav oss på en loppis runda i regn rusket. Hittade två plånböcker och en klocka. Av en grovt skitig och tjocktant. Hon hade så liten kjol så hon inte ens fick upp dragkedjan så man såg hela magen. Lite smått skabbigt. :P Jag och Sara fick skabb känsla efter det alltså. :P Sen var vi på en jätte mysig typ design affär i Hablingbo. Nu kommer det pinsamma...jag hittade ett jätte mysigt gosedjurs får där. Jätte len och gosig. Haha, var tvungen att köpa den! Håna mig inte nu, men den var så mysig så jag kunde inte låta bli. :P Mes, jag vet! Döpt den och allt har jag gjort med! Haha! När vi kom hem fick vi 'nostalgi begär' och började plocka fram massa gamla kläder, skor, väskor, hattar. Allting! Hittade fem väskor som jag fick. :P Very nice! Och helt gratis dessutom. ;)

Imorgon ska det förhoppningsvis bli lite bättre väder. Vi ska till Visby och kolla in medeltidsveckan i alla fall. :)

Puss.

Kommentarer
Postat av: jag

haha, gulligt (;



(du förstår, ibland sitter ord ihop. tex:

loppis runda - loppisrunda!

regn rusk -regnrusk!

skabb känsla - skabbkänsla!

jätte mysig - jättemysig! (två gånger!)

jätte len - jättelen!

nostalagi begär - nostalagibegär!

hahha, ja var tvungen. sorry :p )



2008-08-05 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0