Tisdag.

Ojojoj, vad jag känner på mig vilken skit dag det här kommer bli. Vaknade av att jag kände vatten droppa i hela huvet. Hade självklart vält ut vattenglaset så allt vatten runnit ut i sängen. Och nu satt jag och kollade bussen till skolan. Orkar verkligen inte cykla när jag har feber. För att komma härifrån till skolan måste man byta buss två gånger?! Vad fan, det är ju helt sjukt! På förra bussen behövde man fan int byta någon buss men nu måste man göra det två gånger?! Helt sinnes. Jag vill inte gå till skolan, jävla skit skola.. Japp, nu fick Folkunga ta stryk för min arghet.

Hare bra råå.

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, vad jobbigt!



(skit dag- skitdag, skit skola- skitskola)



<3

2008-08-19 @ 11:38:28
URL: http://glife.se/malins

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0