Tisdag.

Äntligen hemma ifrån skolan! Är galet trött just nu. Och ser ut som en dränkt katt. Bokstavligen då alltså. Cyklade hem i spöregnet. Känner mig fräshast, helt klart! Inte ens att jag hade på peppaste låten (nedanför) gjorde det lättare att cykla! Skolan var najs najs. Hade sammanlagt tre timmar Historia B. Puuh, dödens! Sen Psykologi A i några timmar. Fast de är ganska intressant. Lära sig varför människor blir aggresiva osv. Sen aaa, var det lite andra lektioner med. Måste säga att ni från C2 verkligen förgyller min dag! Kommer på mig själv med att leta efter er i korridorerna ibland. Och när man väl ser er är det happytime! Gillar era kramar, snuskisar! ;) (Riktat till några speciella.) ;) Aaemen, allvarligt så är ni väldigt bra och ni ska verkligen veta att ni förgyller min dag! Malin, Sofia, Cissi, Kristin och Danni! I fall ni inte tog åt er! ;) Ska ta mig i kragen och laga lite mat nu. Sen ska jag åka på första träningen på sex veckor! Gaaaaaaaaah, jag längtar ihjäl mig!! Och idag är det bara två timmar innebandy. Fan, måste haft tillfällig sinnesförvirring när jag tänkte tanken att sluta.


 


Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0