Torsdag.

Kind of värdelös dag idag. Man skulle bara gå runt i stan och svara på frågor om saker man såg osv. Men aja, det var nog mest för att ettorna skulle få se oss tvåor också. Tror jag i alla fall..:P Men det var slappt och vi slutade klockan elva. :) Två timmar , yeeey! :D Är sjukt trött idag alltså. Ska nog ta en liten tupplur, höhö. Imorgon är det Draget för nollorna. Jag vill meeeeed! Den dagen var galet rolig förra året! Menmen, titta på funkar ju det också. :)

Imorgon ska jag ta hundpsykologen. Ärligt, jag längtar verkligen! Hoppas, hoppas hon kan fixa den här skiten. Jävlar, kan inte ens tänka mig hur det skulle vara utan det här...för bra!!

Duschen väntar. Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0