Torsdag.

Hemma ifrån en lååång skoldag! Slutade tio över fyra idag..Helt slut faktiskt. Sista lektionen var Psykologi. Som i och för sig är sjukt intressant! Menmen, förövrigt älskar jag faktiskt min klass! Gjorde verkligen helt rätt i att byta. För det känns toppen! Efter skolan mötte jag på flera hundar..utan att reagera! Fan, vilken skön känsla det är! Känner mig hel som människa. ;) Ska göra lite läxor nu. Känns som ett dussintal av dom..Sen blir det träning lite senare. Najs najs. Förresten, det är ju helg imorgon! (Om ni inte visste liksom.) :P Blev ingen cup pga för lite folk..Men annat inplanerat så det blir bra ändå! :)



Kan inte sluta kolla på bilden. :)


Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0